Reklama telewizyjna jako najbardziej znana forma reklamy
Reklama telewizyjna jest najpopularniejszym, jednym z najbardziej znanych i rozpowszechnionych metod reklamy w obecnych czasach. Zadaniem reklam jest przyciągnięcie uwagi klienta, promowanie danego produktu oraz rozpowszechnienie danej marki. W przeciągu kilkunastu sekund możemy zainteresować potencjalnego odbiorcę naszą usługą lub produktem, przedstawiając ofertę nie tylko wizją (obrazem) ale również fonią (dźwiękiem). Reklama w telewizji charakteryzuje się oryginalnością dzięki swojej różnorodnej formie. Nadawana w porach największej oglądalności reklama w TV stanowi skuteczny środek mający zdolność kształtowania potrzeb i popytu, formowania określonych trenów oraz zachowań potencjalnych nabywców.
Reklama sponsorska jako nowa niestandardowa promocja firmy.
Inną formą reklamy TV jest plansza sponsorska nadawana przed i po danym programie telewizyjnym oraz przed i po jego zwiastunach. Blok sponsorski nie jest tak samo długi jak blok reklamowy, dlatego ilość sponsorów programu konkretnej audycji jest ograniczona co jest korzystne dla sponsorów, sprawia że produkty mają większe szanse na zapamiętanie. Wskazanie nie może budzić jakichkolwiek wątpliwości, do której audycji (poprzedzającej czy następującej po nim) się odnosi. Plansza czy spot sponsorki tworzony jest w dwóch wersjach do emisji: przed i po audycji „sponsorem audycji jest/był…”. Billboardy sponsorskie są bardzo popularne wśród firm. Badanie rynkowe wskazują, że ponad 80% widzów ma dobra opinię o sponsorach audycji. Stosuje się je samodzielnie lub jako element kampanii medialnej w celu wzmocnienia przekazu spotów i utrwalenia marki w pamięci widzów.
Od czego zacząć?
Nasza firma specjalizuje się w nawiązaniu relacji z daną stacją telewizyjną ( w tym wiodące ogólnopolskie stacje jak i regionalne, tematyczne kanały) oraz negocjacją ceny emisji. Stała współpraca oraz duża liczba kontraktów powodu atrakcyjniejsze warunki współpracy które możemy zaproponować naszym klientom. Koszt spotu uzależniony jest od stacji telewizyjnej, czasu emisji, ilości emisji, rodzaju programów wyświetlanych po bloku reklamowym czy miejsca w tym bloku.
Spoty telewizyjne – Cennik produkcji spotów telewizyjnych
Ceny spotów reklamowych dla telewizji ogólnopolskich, od 999zł/netto – billboard sponsorski.